Моніторинг результатів якості освіти
за 2022-2023 н.р.
На кінець року у навчалося 779 учень, з них 295 учнів —у 1-4 класах, 402 – у 5-9 класах та 82 – 10-11 класи. Здійснити річне оцінювання результатів навчальних досягнень учнів враховуючи наказ МОН України “Про затвердження методичних рекомендацій щодо окремих питань здобуття освіти в закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні” №563 від 15.05.2023 року на основі семестрових або скоригованих семестрових оцінок з урахуванням динаміки особистих результатів навчання учня (учениці) з предмета та сформованості у нього (неї) уміння застосовувати набуті знання. У початковій школі за рішенням педради і за вимогами НУШ для оцінювання навчальних досягнень учнів 1-2 класів використовується вербальне оцінювання, для учнів 3-4 класів – рівневе оцінювання. Моніторинг результатів навчальних досягнень учнів 1-4 класів щодо стану сформованості результатів навчання за результатами освітніх галузей в учні показує, що більшість результатів ще формуються , що дає перспективу для подальшого формування результатів навчання.
Семестрове оцінювання учнів 3-4 класів здійснювалося за чотирирівневою шкалою, характеристикою наскрізних умінь, а його результати позначалися у початковому, середньому, достатньому, високому рівнях. Під час оцінювання визначався рівень сформованості кожного загального навчального результату, визначеного Державним стандартом початкової освіти, у відповідності до логіки та послідовності його формування згідно навчальною програмою. У Свідоцтві досягнень зафіксована розгорнута інформація про сформованість наскрізних умінь та рівні результатів навчання.
Вчитель 1-4 класів проводять роботу по підвищенні якості знань та умінь із учнями, у яких рівень сформованості знань недостатньо сформовані або формуються.
У 2022/2023 н.р. основна та старша школа нараховує 484 учня.
Клас |
Всього учнів |
Високий рівень |
Достатній рівень |
Середній рівень |
Низький рівень |
Якість % |
Успішність |
Класний керівник |
5-А |
26 |
5 |
14 |
7 |
|
713 |
100 |
Фролова Н.В. |
5-Б |
24 |
5 |
14 |
5 |
|
80 |
100 |
Войтюк О.Ю. |
5-В |
28 |
6 |
11 |
11 |
|
61 |
100 |
Чиглинцева О.О. |
6-А |
24 |
4 |
6 |
14 |
|
38 |
100 |
Гросман Ф.М. |
6-Б |
26 |
3 |
7 |
16 |
|
39 |
100 |
Посохов І.А. |
6-В |
25 |
3 |
10 |
12 |
|
52 |
100 |
Кривко А.Ю. |
7-А |
29 |
1 |
12 |
16 |
|
45 |
100 |
Кухарчук Г.В. |
7-Б |
28 |
4 |
11 |
13 |
|
54 |
100 |
Швайка Н.П. |
7-В |
28 |
2 |
7 |
19 |
|
32 |
100 |
Успенський Д.О. |
8-А |
30 |
6 |
9 |
15 |
|
50 |
100 |
Лебедєва І.В. |
8-Б |
28 |
- |
9 |
19 |
|
32 |
100 |
Бондарєва Г.О. |
8-В |
26 |
1 |
6 |
19 |
|
27 |
100 |
Дяченко Ю.А. |
9-А |
29 |
6 |
7 |
15 |
1 |
45 |
97 |
Сіренко О.О. |
9-Б |
25 |
- |
10 |
15 |
|
40 |
100 |
Баселіна Т.Ю. |
9-В |
26 |
2 |
7 |
17 |
|
35 |
100 |
Худобець Т.П. |
5-9 |
402 |
48 |
140 |
213 |
1 |
47 |
99 |
|
10-А |
24 |
3 |
8 |
10 |
3 |
46 |
88 |
Новопольська Т.Л. |
10-Б |
28 |
- |
6 |
22 |
|
21 |
100 |
Бражник О.М. |
11-Б |
30 |
6 |
9 |
15 |
|
50 |
100 |
Стиценкова О.В. |
10-11 |
82 |
9 |
23 |
47 |
3 |
39 |
96 |
|
5-11 |
484 |
57 |
163 |
260 |
4 |
45 |
99 |
|
У 2022-2023 н.р. 80 учнів школи здобули базову загальну середню освіту та отримали свідоцтва. З відзнакою - 6 (Алієва Е.М., Крижановська Д.О., Макаренко М.А., Плахоття М.А., Плітко В.М.,Токар О.С.). Повну загальну середню освіту отримало 30 учнів, із них – 5 нагороджені золотою медаллю (Біловоденко В.Ю., Наконечна П. В., Опечанський А. П., Половінцева А.Д., Пометій Д. Е.)
Моніторинг якості та успішності знань учнів за
2020-2021 навчальний рік
На кінець 2020/2021 навчального року в КЗ»НСЗШ №9»» отримували освітні послуги 794 здобувачів освіти: із них 334 осіб початкової школи (1-3 класи – 252 осіб, у 4-х класах – 82 особи, (2 дитини знаходяться на індивідуальній формі навчання (педагогічний патронаж); 394 особи 5-9 класів та 64 особи 10-11 класів
Моніторинг якості освіти учнів школи показав,
Клас |
Всього учнів |
Висо- кий рівень |
Достат- ній рівень |
Серед - ній рівень |
Низь - кий рівень |
Якість % |
Успішність |
4-А |
27 |
5 |
6 |
16 |
- |
41 |
100% |
4-Б |
27 |
3 |
10 |
14 |
- |
49 |
100% |
4-В |
28 |
5 |
11 |
12 |
- |
57 |
100% |
Всього 4кл. |
82 |
13 |
27 |
42 |
- |
49 |
100% |
5-А |
29 |
1 |
12 |
15 |
1 |
44 |
96% |
5-Б |
30 |
4 |
18 |
8 |
- |
76 |
100% |
5-В |
30 |
4 |
5 |
20 |
1 |
30 |
97% |
6-А |
25 |
2 |
9 |
14 |
- |
44 |
100% |
6-Б |
25 |
3 |
6 |
12 |
4 |
36 |
84% |
6-В |
23 |
1 |
6 |
15 |
1 |
30 |
96% |
6-Г |
22 |
- |
8 |
13 |
1 |
36 |
96% |
7-А |
28 |
3 |
10 |
10 |
5 |
46 |
82% |
7-Б |
27 |
- |
10 |
15 |
2 |
37 |
93% |
7-В |
28 |
- |
6 |
22 |
- |
21 |
100% |
8-А |
30 |
- |
9 |
16 |
5 |
30 |
86% |
8-Б |
26 |
- |
7 |
16 |
3 |
27 |
88% |
9-А |
23 |
1 |
1 |
16 |
5 |
9 |
78% |
9-Б |
26 |
3 |
10 |
12 |
1 |
50 |
96% |
9-В |
27 |
- |
4 |
21 |
2 |
15 |
93% |
Всього 5-9кл. |
399 |
22 |
121 |
225 |
31 |
35 |
92% |
10-А |
22 |
3 |
6 |
13 |
- |
41 |
100% |
10-Б |
15 |
3 |
2 |
9 |
1 |
33 |
93% |
11-А |
27 |
4 |
15 |
8 |
- |
70 |
100% |
Всього 10-11кл |
64 |
10 |
23 |
30 |
1 |
48 |
98% |
Всього по школі |
545 |
45 |
171 |
297 |
32 |
44 |
97% |
Моніторинг якості знань учнів за
2019-2020 навчальний рік
На кінець 2019/2020 навчального року в КЗ»НСЗШ №9»» отримували освітні послуги 777 здобувачів освіти: із них 350 осіб початкової школи (1-2 класи – 176 осіб, у 3-4-х класах – 174 особи, (2 дитини знаходяться на індивідуальній формі навчання); 371 особа 5-9 класів та 56 осіб 10-11 класів. До наступного класу переведено 98 учні з них 13 учнів 10-го класу, отримали свідоцтва про базову загальну середню освіту.
Навчальні досягнення здобувачів освіти у 1-2 класах підлягають вербальному, формувальному оцінюванню. Формувальне оцінювання має на меті: підтримати навчальний розвиток дітей; вибудовувати індивідуальну траєкторію їхнього розвитку; діагностувати досягнення на кожному з етапів процесу навчання; вчасно виявляти проблеми й запобігати їх нашаруванню; аналізувати хід реалізації навчальної програми й ухвалювати рішення щодо корегування програми і методів навчання відповідно до індивідуальних потреб дитини; мотивувати прагнення здобути максимально можливі результати; виховувати ціннісні якості особистості, бажання навчатися, не боятися помилок, переконання у власних можливостях і здібностях.
Аналіз успішності учнів школи показав,
Клас |
Всього учнів |
Висо- кий рівень |
Достат- ній рівень |
Серед - ній рівень |
Низь - кий рівень |
Якість % |
Успішність |
Класний керівник |
3-А |
28 |
6 |
11 |
11 |
- |
61 |
100% |
Тимофєєва А.Ю. |
3-Б |
28 |
6 |
9 |
13 |
- |
54 |
100% |
Романчик В.М. |
3-В |
28 |
10 |
13 |
5 |
- |
82 |
100% |
Горєва І.О. |
4-А |
30 |
2 |
20 |
8 |
- |
73 |
100% |
Долотова В.Є. |
4-Б |
30 |
7 |
21 |
2 |
- |
93 |
100% |
Смоляр Н.М. |
4-В |
30 |
7 |
16 |
7 |
- |
77 |
100% |
Дяченко А.О. |
Всього 2-4кл. |
174 |
38 |
90 |
46 |
- |
74 |
100% |
|
5-А |
24 |
5 |
11 |
8 |
- |
67 |
100% |
Лебедєва І.В. |
5-Б |
25 |
4 |
10 |
10 |
1 |
56 |
96% |
Єршова С.В. |
5-В |
23 |
- |
14 |
8 |
1 |
61 |
96% |
Виноходов А.А. |
5-Г |
23 |
1 |
13 |
9 |
- |
61 |
100% |
Бондарєва Г.О. |
6-А |
29 |
3 |
14 |
12 |
- |
59 |
86% |
Сіренко О.О. |
6-Б |
29 |
- |
13 |
15 |
1 |
45 |
97% |
Дяченко Л.О. |
6-В |
30 |
1 |
9 |
20 |
- |
33 |
100% |
Худобець Т.П. |
7-А |
29 |
2 |
9 |
16 |
2 |
38 |
93% |
Новопольська Т.Л. |
7-Б |
28 |
- |
7 |
19 |
2 |
25 |
93% |
Тараненко В.М. |
8-А |
23 |
1 |
2 |
19 |
1 |
13 |
96% |
Кривко А.Г. |
8-Б |
25 |
4 |
11 |
8 |
2 |
60 |
92% |
Гросман Ф.М. |
8-В |
27 |
- |
12 |
12 |
3 |
44 |
89 |
Стиценкова О.В. |
9-А |
29 |
3 |
10 |
16 |
- |
45 |
100% |
Фролова Н.В. |
9-Б |
27 |
3 |
4 |
20 |
- |
26 |
100% |
Чиглинцева о.О. |
Всього 5-9кл. |
371 |
27 |
139 |
192 |
13 |
44 |
92 |
|
10-А |
30 |
4 |
15 |
8 |
3 |
63 |
90% |
Дяченко Ю.А. |
11-Б |
26 |
6 |
18 |
2 |
- |
92 |
100% |
Швайка Н.П. |
Всього 10-11кл. |
56 |
10 |
33 |
10 |
3 |
77 |
96% |
|
Всього по школі |
601 |
75 |
262 |
248 |
16 |
56 |
97 |
|
що високий рівень виявили 75 учнів , із них 38 учнів початкової школи, 27 учнів 5-9 класів і 6 учнів старшої школи. Серед одинадцятих класів 4 випускника отримали золоту медаль «За високі досягнення у навчанні », один випускник – срібну медаль «За високі досягнення у навчанні» Шестеро випускників 9-х класів отримакли свідоцтва з відзнакою.
Моніторінг якості освіти за попередні роки