Методична робота
Враховуючи сучасні тенденції освітньої галузі, новий Закон України про освіту,вимоги нового Державного стандарту освіти, програму обласного науково-методичного проекту «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства», педагогічний колектив КЗ «НСЗШ №9» розпочинає роботу в 2015-2016 Н.Р. над новою науково-методичною проблемою «Новітні інформаційно-педагогічні технології як умова створення розвитку і самореалізації особистості в демократичному суспільстві».
У рамках роботи над темою складено перспективний план роботи, розрахований на 5 років.
У 2014-2015 н.р. педколектив школи працював над реалізацією V (підсумкового) етапу роботи над науково-методичною проблемою, маючи в пріоритеті такі завдання:
- реалізація вимог і завдань нового Державного стандарту освіти;
- впровадження кращого педагогічного досвіду;
- створення й поповнення банку методичних наробок учителів закладу;
- застосування сучасних освітніх технологій, спрямованих на становлення й розвиток інноваційної особистості.
У 2015-2016 н.р. педколектив працюватиме над реалізацією І (діагностичною) етапу роботи над науково-методичною проблемою, визначивши основні завдання на початковому етапі:
- виявлення рівня обізнаності педагогічного колективу з даної теми;
- складання плану реалізації теми;
- створення банку психолого – педагогічних діагностик;
- визначення напрямків роботи у рамках теми;
- формування позитивної мотивації педагогів до реалізації нової мети навчання та виховання;
- реалізація вимог і завдань нового Державного стандарту освіти;
- поповнення банку методичних наробок учителів закладу;
- використання інноваційних освітніх технологій для формування цілісного світогляду, соціальної компетентності та громадської активності учнів;
- розробка рекомендацій, спрямованих на самоосвіту, створення можливостей для особистісного та професійного зростання педагогічних працівників у процесі роботи над проектом.
2014 - 2015 навчальний рік стане п'ятим, підсумковим, етапом роботи над обласним науково-методичним проектом "Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості". За чотири минулі роки накопичено велику кількість наукової інформації, педагогічних стратегій і технологій, склався творчий педагогічний досвід, здатний суттєво змінити навчально-виховний процес, наблизити його до вимог життя та нових тенденцій розвитку українського суспільства.
Пріоритетним на даному етапі станеі дослідження, узагальнення та впровадження кращого педагогічного досвіду з питань створення креативного освітнього середовища та впровадження освітніх технологій, спрямованих на становлення й розвиток інноваційної особистості.
У 2014-2015 н.р. педагогічний колектив школи спрямовуватиме свою діяльність на вирішення основних завдань:
- реалізація вимог і завдань нового Державного стандарту освіти;
-
впровадження в навчально-виховний процес інтерактивних методів навчання;
-
пошук і відбір науково-методичної інформації для розвитку інтелектуальних і творчих здібностей учнів;
-
підвищення рівня мотивації вчителів і учнів до самоосвіти, самоаналізу, самоконтролю і самовдосконалення;
-
розробка та апробація в практиці навчально-виховного процесу нестандартних прийомів активізації діяльності учнів;
- створення картотеки кращого педагогічного досвіду;
- впровадження в навчально-виховний процес складових патріотичного виховання.
Основною організаційною формою в системі методичної роботи в школі є методична рада - дорадчий орган педагогічного колективу, який планує та організовує всю методичну роботу в закладі, виробляє пропозиції щодо змісту роботи з вчителямина наступний рік і на перспективу. У школі забезпечена оптимальна структура методичної роботи, коли враховуються запити і потреби педагогів, рівень їхнього професіоналізму. Головне завдання методичної ради школи - надати реальну, суттєву допомогу всім членам педагогічного колективу. З метою поліпшення навчально-виховного процесу основна увага зосереджується на двох основних напрямках діяльності:
- робота над єдиною науково-методичною проблемою;
- удосконалення внутрішньошкільної методичної роботи, цілеспрямоване моделюванняперспективного педагогічного досвіду, побудова науково-методичної роботи на діагностичній основі.
Показником ефективності методичної роботи є задоволення, яке отримують учителі від своєї праці, створення в педагогічному колективі творчої атмосфери, позитивного морально-психологічного клімату. План роботи методичної ради сладається на один рік і спрямовується на підвищення науково-теоретичної, методичної та практичної підготовкивчителів, їхнього загальнокультурного рівня.
Методична рада школи сприяє пошуку та використанню у навчально-виховному процесісучасних методів і прийомів навчання й виховання, самоосвітній діяльності педагогів.
№ |
Методичне об’єднання |
Тема, над якою працює методичне об’єднання |
Вчителів математики й інформатики |
Традиційні та інноваційні підходи у формуванні креативної інтелектуальної особистості на уроках математики і інформатики |
|
Вчителів іноземної мови |
Вдосконалення форм і методів навчання, що сприяють підвищенню інтересу учнів до вивчення іноземної мови |
|
Вчителів української мови і літератури |
Традиційні та інноваційні підходи у формуванні креативної інтелектуальної особистості на уроках української мови і літератури |
|
Вчителів російської мови і світової літератури |
Формування мовленнєвих компетенцій учнів у форматі сучасної освіти |
|
Вчителів географії, біології, хімії, фізики |
Формування ефективності викладання природничих наук в контексті розвитку інноваційної особистості |
|
Вчителів історії |
Формування індивідуального стилю педагогічної діяльності на уроках суспільних дисциплін |
|
Вчителів праці, малювання, музики |
Використання національних традицій на уроках праці, малювання, музики |
|
Вчителів фізкультури |
Формування здорового образу життя |
|
Вчителів початкових класів |
Творче спрямування діяльності вчителів на всебічний розвиток юної особистості, використання потенційних творчих можливостей учнів |
Графік проведення відкритих уроків учителями
КЗ «НСЗШ №9», які атестуються у 2014 році
№ п/п |
ПІБ |
Тема уроку |
Клас |
Дата |
1 |
Бондарева Г.О. |
Створення фанфіка за романом Валер’яна Підмогильного «Місто» |
11-Б |
18.11.13 |
2 |
Фролова Н.В. |
Ірраціональні рівняння |
10-А |
09.12.13 |
3 |
Смоляр Н.М. |
Слова ввічливості |
2-Б |
10.12.13 |
4 |
Кріль С.С. |
Причини деградації особистості Скруджа в оповіданні Ч. Діккенса «Різдвяна пісня в прозі» |
6-В |
10.12.13 |
5 |
Гаращенко Т.Г. |
Кружок «Виготовлення новорічних прикрас» |
|
13.12.13 |
6 |
Худобець Т.П. |
Річки України |
8-А |
17.01.14 |
7 |
Биков Ю.Л. |
Баскетбол. Передача м’яча |
6-Б |
23.01.14 |
8 |
Виноходов А.А. |
Побудова рекурентних алгоритмів |
10-А |
05.02.14 |
9 |
Костюченко В.І. |
Мотив жіночої долі у творчості Тараса Шевченко |
9-А |
07.02.14 |
10 |
Савенкова О.Е. |
Сучасна клітинна теорія |
10-А |
19.02.14 |
11 |
Міщенко С.В. |
Мистецтво Середньовіччя |
7-В |
04.03.14 |